Administratief Medewerker Milieu Projecten

Functie

Ben jij een planmatig iemand die graag administratie combineert met een goede dosis sociaal contact? Dan ben jij de Administratieve Medewerker die onze klant om te ondersteunen bij de projecten!

Meer weten? Lees dan zeker verder!



Onze klant is een deskundige speler gespecialiseerd binnen analyses en het bepalen van risico's op vlak van milieu en veiligheid.

Een greep uit jouw dag als Administratief Medewerker

Samen met jouw collega staan jullie samen in voor de volledige administratieve opvolging van A tot Z voor projecten. Zo komt de opdracht bij jullie binnen en wordt dit verder behandeld tot jullie de finale facturen doorspelen naar de klant. In dit gehele proces komen verschillende aspecten aan bod, zoals het opmaken van de planning van collega's voor het bezoeken van de locaties, het contact met de klanten over de lopende situatie, het opmaken van de facturen van de afgewerkte projecten, etc. Je volgt ook de voorraad op zodat jouw collega's steeds de nodige materialen hebben om het werk uit te voeren. Voorbereiden facturatie/facturatie Plaatsen Posts Social Media/Website Jouw profiel

Herken jij jezelf in de onderstaande omschrijving? Dan ben jij dé persoon die wij zoeken!

Een hogere opleiding is zeker mooi meegenomen, maar jouw sterke ervaring die je al hebt opgebouwd binnen administratie is wat ons meteen opvalt. Organisatorisch en gestructureerd, woorden die jouw omschrijven als geen ander en linken aan deze vacature. Zo weet je zelf structuur te brengen in chaos en weet je om te gaan met deadlines en de stress dat dit met zich kan meebrengen. Zelf haal je bovendien ook voldoening uit het leveren van een goede klantenservice, maar voornamelijk gewoonweg het sociaal contact dat aanwezig is bij de job. Idealiter heb je ook een behoorlijke kennis van Excel, aangezien je dit regelmatig gaat gebruiken. Een vlotte kennis van het Nederlands en Frans. Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...) Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...) De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Aanbod

Kort samengevat, een gevarieerde job met een goede dosis uitdaging, maar wel in een omgeving waarbij je met hectiek moet kunnen omgaan. Verder kan je natuurlijk rekenen op het volgende

Interim-periode of meteen een vast contract? Beiden zijn mogelijk en afhankelijk van jouw situatie. Dit betreft een voltijdse functie van u per week, waarbij je Adv-dagen opbouwt Natuurlijk mag een aantrekkelijk loonpakket niet ontbreken. Zo zal jouw salaris afhankelijk zijn van jouw voorgaande ervaring en wordt dit verder aangevuld met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, etc. Thuiswerk is binnen deze functie wel geen optie, aangezien een deel van het werk gerelateerd is aan de werkplaats zelf.

Kan je al niet wachten om te starten?! Solliciteer dan snel!

 


Administratief Medewerker Milieu Projecten
2024-04-21 - 2024-05-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: AARTSELAAR

Land: België
Postal Code: 2630
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share